Twilight Fever~

Ooooooohhh!!!!
Gick och såg Eclipse igår kväll!!!




Jag vet inte...ärligt talat.....
som altid tycker jag ju att boken e 100 gånger bättre än filmen....men om ni frågar mig vilken av alla 3 filmer var bäst....skulle jag nog säga......
....
.....
......
Jag tror 3:an....men det fortfarande fattas någonting!!!!!!
arghhh!!!!

Jag tror det är Edward.
När jag läste boken hade fick jag mera kärlek utav den än vad jag ser i filmen.
jag kan inte förklara....men det ligger hos Edward, hans charaktär är inte presenterat tilräckligt väl i filmen....
synd....

Jag hade för mycket förväntningar för Eclipse, jag tror det är därför jag blev lite besviken....

MEN!!! 1 sak som inte besvek mig var Jacob!~♪
Hans humor var strålande i filmen, hehehe >:D

"Face it, im hotter than you", hahahahaha
≧▽≦

Jag och Genie skrek sekunden han kom på skärmen, skämtar inte!
SKREK!
WOOOHOOOOOO!
och hans kropp....mhmmm, ok slut med det, med andra ord, definitivt se filmen!!!!




Freez (strawberry) och Popcorn (caramel mixad med saltade)

mummmms :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0