J-Drama~

Yeeeeeeey!!!!
Har nyss laddat klart min drama (^w^)
Den heter 'Nobuto wo Produce', the makeover i engelsk översättning.
och ja, jag är en Japan-fanatic, hehe.

Ahhhhh, Horikita Maki (Min favorit kvinnliga skådis från Japan, hon e sååå vacker♥) and Kamenashi Kazuya (favorit Japansk sjungare) Är huvud charactärerna!! *Hoppar upp och ner med glädje*
ok ok ok ok ok, när jag är klar med detta inlägg ska jag gå och börja titta på den~♥♥♥
Skälvklart kommer jag skriva på min blogg om det är värdt o se eller ej =D




När jag redan är här, så kommer jag lägga Kamenashis musik video.
Han är med i en japansk kill band som heter Kat-Tun.

http://www.youtube.com/watch?v=erkTHy159Js

....ermm....hur bifogar man en video från youtube till min blogg??
Snälla hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0