Kvälls Liv~

Igår kväll gick jag o mina vänner till shopping centret, och vi var så uttråkade att vi gick o kollade på en film på bio.

Filmen heter 'Furry Vengeance', Varning för vilda djur  på svenska, och var faktiskt ganska roligt.
Skälv skulle jag aldrig se den om jag skälv gick in på bio, affischen såg inte väldigt interessant ut, men filem iför sig var rolig. Rekomenderas att se med antingen familjen, eller dina goda och närmaste vänner.
 
                                                  



Senare gick jag in i bok affären, och hittade den mest gulligaste och roligaste boken någonsin!
Den heter 'Evil Penguins - when cute penguins go bad'.
Jag ska skanna en sida av boken så ofta som möjligt och 'share' det roliga med er.

 
Evil Penguins


Senare gick vi och åt Papa John's Pizza, den godaste pizza som finns, och är mycket bättre än Pizza Hut eller nån annan Pizza resturang jag någonsin provat  =D

Om går förbi Papa John's Pizza någon gång, och alrdig provat det, så rekomenderar jag att ni går in och smakar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0