Cant stop crying!!~

Svenska:
Såg nyss på en musik video från Big Bang, från 2008, och kan inte slua gråta.
Som om jag tittar på en tv-serie, ushhh, nu rinner maskaran =O
Samma sak händer när jag titta på Taeyang's Wedding Dress.

English:
Just watched a mv by Big Bang, from 2008, and cant stop crying.
The story itself is pretty sad, as if im watching a drama.
Mybrother thinks ive gone crazy, as i cry to most musik videos with a sad ending.



Kanske det är bara jag, en jag tycker den är ganska sorglig :'(

Maybe its just me, but i think its pretty sad :'(


Kommentarer
Postat av: Emilia Persson^^

Heej :)

Jag har röstat på din sko på Nelly.com!

hoppas du vill rösta på mina ;)

länken till min sko hittar du på min blogg.

2010-07-28 @ 19:24:16
URL: http://godiznapparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0